مراسم ختم تو توی چت‌رومِ نیلوفر

لینکی که من را به تو می‌رساند، حالا دیگر توی گوگل نیست. در هزار موتور جست‌و‌جوگر نام‌ت را سرچ کرده‌ام و تو هیچ‌جا نبوده‌ای. احسان می‌گوید هک شدی و کامپیوترت هم سوخته. نمی‌توانم باور کنم. توی چت‌روم نیلوفر برایت ختم گرفتیم. هرکس که می‌شناخت‌ت را دعوت کردیم. من توی روم گریه کردم. اشک‌های واقعی می‌ریخت روی کی‌بورد. باورت می‌شود؟ اصلاً می‌توانی این‌ها را بخوانی؟ می‌توانی؟
نظرات 7 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ق.ظ http://www.slowded.persianblog.com

سلام خوبی همه مطلبات قشنگنه موفق باشی همیشه مرگ ارام

صلح شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ

دیکتاتور سابق عراق در برابر دادگاه :درمورد حنایات صدام کمتر کسی است اطلاع نداشته باشد ٫حمله به کویت، حمله شیمیایی به حلبچه، سرکوب انتفاضه عراق در سال۱۹۹۱، قتل عمد بدون محاکمه، عملیات انفال براى سرکوب کردها در شمال عراق و قتل عمد هواداران مصطفی بارزانی در سال۱۹۸۳و ...... اما حنایات رژیم حمهوری اسلامی طالبانی ایران آنقدر بزرگ و زیاد است که مواضع کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا را آنقدر به هم نزدیک کرد تا حنایتکاران رژیم طالبانی ایران را هم به پای میز محاکمه بکشاند و برای همین است می بینیم هاشمی رفسنحانی لرزه بر اندامش می افتاد و درنماز حمعه ظاهر شده و رژیم گذشته را با حنایات ۲۵ساله خود مقایسه میکند.بـــه امیــد آن روز کـه مـــردم ایــران سـردمداران رژیــم طالبـــانـی ایران را همحون صدام پـای میــز محاکمه ببینند که تا آن روز دیــر نیست.

شیوا شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ http://shevedmedo.persianblog.com

.....................................................................................................خیلی یه جوری بود ......................................................................................................دلم گرفت ..........................................................................................................

بهاره خلیقی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:26 ب.ظ http://mabhot.persianblog.com

خوب و جالب بود .

خشت زن یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ق.ظ http://kheshtzan.persianblog.com

جواب آفلاینامو نمیده/ حالم بده/ حالم بده/.

مرغ دریایی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.behtarineman.persianblog.com

من این را نوشته‌ات را خیلی خیلی دوست داشتم. همیشه تو به مطالب دیگران با نگاه نقادانه نگاه می‌کنی و گاهی میگی آفرین! حالا به هر حال، من هم به خودم این جرآت را میدم و به تو، به خاطر این نوشته میگم آفرین. یاد آسیموف افتادم. و یاد هر کسی که میتونه چند یا چندین قدم جلوتر بره. آفرین!

خاموش دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ق.ظ http://lightbluee.persianblog.com/

آی اس پی های اینجا (برزخ) تو رو فیلتر کردن ، قرارمون باشه تو جهنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد